Reklamace
V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 30ti dnů:
- zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu, pokud je to možné
- do balíku nám vložte také reklamační lístek - nemusíte udávat důvod vrácení, ale vyplňte číslo účtu, pokud si přejete poslat peníze na účet - jinak Vám odešleme peníze poštovní poukázkou
- nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
- zašlete nám jej zpět na adresu Moravia Detect, U Plynárny 1379, 688 01 Uherský Brod
- zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
- peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle způsobu platby, který jste si zvolili při objednávání zboží. V případě, že jste platili zboží předem (ne na dobírku), požádáme Vás o uvedení znovu čísla účtu. Pokud Vám způsob vrácení peněz nevyhovuje, tak nám požadovaný způsob vrácení peněz uveďte na reklamačním lístku
- dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je vrácené zboží přijato a kdy vám budou vráceny peníze
V případě, že zboží bylo rozbité nebo se v průběhu užívání poškodilo z důvodu vady výrobku nebo poškození přepravou:
- celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám - náklady na odeslání zboží Vám v případě uznané reklamace proplatíme
- pokud se jedná o rozbitou keramiku nebo sklo, nemusíte ji zasílat, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email moraviadetect@seznam.cz, spolu s popisem která část ze sady přišla rozbitá
- do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
- nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
- zboží nám zašlete zpět na adresu Moravia Detect, U Plynárny 1379, 688 01 Uherský Brod
- zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
- dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
- vyměněné zboží, či vyměněnou část zboží Vám zašleme na naše náklady
Jak postupovat, když Vám chybí součástka, případně potřebujete vyměnit pouze drobnou část (jako šroubek, matka, atd.)
- nejlepší bude nás kontaktovat na tel. čísle 728 858 046 případně na emailu moraviadetect@seznam.cz
- sdělte nám, která část Vám chybí, a hned Vám budeme schopní říct, zda součástku obratem pošleme nebo je nutné zaslat nám zboží zpět k reklamaci
- dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
- chybějící zboží, čí část zboží Vám zašleme na naše náklady