Reklamace

V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 30ti dnů:

  • zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu, pokud je to možné
  • do balíku nám vložte také reklamační lístek - nemusíte udávat důvod vrácení, ale vyplňte číslo účtu, pokud si přejete poslat peníze na účet - jinak Vám odešleme peníze poštovní poukázkou
  • nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
  • zašlete nám jej zpět na adresu Moravia Detect, U Plynárny 1379, 688 01 Uherský Brod
  • zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
  • peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle způsobu platby, který jste si zvolili při objednávání zboží. V případě, že jste platili zboží předem (ne na dobírku), požádáme Vás o uvedení znovu čísla účtu. Pokud Vám způsob vrácení peněz nevyhovuje, tak nám požadovaný způsob vrácení peněz uveďte na reklamačním lístku
  • dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je vrácené zboží přijato a kdy vám budou vráceny peníze

V případě, že zboží bylo rozbité nebo se v průběhu užívání poškodilo z důvodu vady výrobku nebo poškození přepravou:

  • celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám - náklady na odeslání zboží Vám v případě uznané reklamace proplatíme
  • pokud se jedná o rozbitou keramiku nebo sklo, nemusíte ji zasílat, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email moraviadetect@seznam.cz, spolu s popisem která část ze sady přišla rozbitá
  • do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
  • nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
  • zboží nám zašlete zpět na adresu Moravia Detect, U Plynárny 1379, 688 01 Uherský Brod
  • zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
  • dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
  • vyměněné zboží, či vyměněnou část zboží Vám zašleme na naše náklady

Jak postupovat, když Vám chybí součástka, případně potřebujete vyměnit pouze drobnou část (jako šroubek, matka, atd.)
  • nejlepší bude nás kontaktovat na tel. čísle 728 858 046 případně na emailu moraviadetect@seznam.cz
  • sdělte nám, která část Vám chybí, a hned Vám budeme schopní říct, zda součástku obratem pošleme nebo je nutné zaslat nám zboží zpět k reklamaci
  • dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
  • chybějící zboží, čí část zboží Vám zašleme na naše náklady

REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ